2020. március 29. vasárnap - Auguszta Dunakeszi | Göd | Fót | Szentendre | Sződliget | Vác | Verőce | Kismaros | Nagymaros | Zebegény | Szob
Címlap | Külföld | Belföld | Kultúra | Sport | Hirdetés | Ingatlan | Bulvár | A nap receptje


Lapjaink


Lapjainkat letöltheti itt!


Lapjainkat letöltheti itt!











Támogatóink








Magyarország felhőképe

Felhőkép

Menetrendek

» MÁV - ELVIRA
» VOLÁN
» MAHART


E-mail belépők

» Freemail
» Gmail


Linkek

» Femina
» Használtautó
» Benzinár kereső
» Útvonalterv
» Autópálya-matrica
» Központi Tudakozó
» Magyarország.hu

2020. 01. 19.
Három éves a dunakeszi ügyfélszolgálat - személyesen 17 ezer, telefonon 31 ezer ügyfelet szolgáltak ki tavaly

2017-ben, az ügyfélszolgálat megnyitásakor még csak arra összpontosítottunk, hogy minőségi és egykapus szolgáltatást tudjunk nyújtani a lakosságnak. Fontos volt, hogy a bejelentett ügyekről visszajelzést kapjanak a polgárok, és a hivatalon belül nyomon követhessük az ügyeket. 2018-ban és 2019-ben viszont már komoly lépéseket tettünk az elektronikus ügyintézés területén – tájékoztatta a Dunakeszi Polgárt az ügyfélszolgálat vezetője.

Laczkó Szilvia szerint ezek a fontos kényelmi szolgáltatások az ügyfélkapuval rendelkező ügyfelek részére nyújtanak lehetőséget, akik otthonról, időt megtakarítva, kényelmesen intézhetik ügyeiket. A kezdeti e-papír szolgáltatást az ASP bevezetésével már számos űrlap egészítette ki az elmúlt évben.

Laczkó Szilvia, az ügyfélszolgálat vezetője

- Ennek következtében az ügyintézés jelentős része ma már az elektronikus csatornán történik. Az adóegyenleg elérhető az önkormányzati hivatali portálon is, mivel ez egy fontos információ a helyi adók tekintetében, hiszen az e-adó felületünk megszűnt, ezért ajánlott megismerni ezt a szolgáltatási felületet – tette hozzá.

A pozitív változások között sorolta a 2019-ben bevezetett Dunakeszi APP-ot, melyről a kátyúkat, vagy egyéb hibákat tartalmazó bejelentések közvetlenül az ügyfélszolgálatra érkeznek, és innen kerülnek az adott szakterületi back office irodákba. Az új, és hasznos applikációval újabb kommunikációs csatorna létesült a lakosság és az ügyfélszolgálat, az önkormányzat között.

Laczkó Szilviától azt is megtudhattuk, hogy az elmúlt évben több mint 17 000 ügyfél járt bent személyesen az ügyfélszolgálaton, akiknek átlagosan mindössze 4 perc 47 másodpercet kellett várakozniuk. A bejövő telefonhívások száma több mint 31 000 volt, e-mailben pedig majdnem 8000 megkeresés érkezett.

-  Az elmúlt három év alatt meghaladtuk az 50 ezres ügyfélszámot, ami azt jelenti, hogy Dunakeszi minden lakója akár egyszer megfordulhatott az ügyfélszolgálaton. Tavaly pl. a legtöbben, mintegy 6200 fő adóügyben keresett fel bennünket – adott betekintést az ügyfélszolgálat mindennapi életébe Laczkó Szilvia, aki érdeklődésünkre kifejtette: - Az emberek „természetesnek” tekintik, hogy kulturált környezetben, gyorsan intézhetik ügyeiket, hiszen ma már csak az emlékeikben él, hogy egykoron a hivatal irodái között bolyogva kerestek megoldást ügyeikre. Az új rendszer, a hivatalon belüli munkamegosztás bevált, aminek alkalmanként elismeréssel hangot is adnak, dicsérik az ügyfelek.

Az ügyfélszolgálat vezetője a lakossági pozitív visszajelzések között említést tette arról is, hogy a kulturált környezetnek, a gyerekek számára kialakított játszósaroknak köszönhetően a nyári tanítási szünetben legtöbben gyermekeikkel együtt jönnek ügyet intézni.

A közeljövő terveiről szólva kiemelte: - Az ASP szolgáltatás keretén belül folyamatosan bővül az önkormányzati hivatali portálon keresztül elérhető űrlapok fajtája. Az idei évben további szolgáltatásbővülésben gondolkodik a város vezetése, melyek között az egyik legfontosabb cél, hogy az adók és a különböző díjakat online is befizethessék. Vizsgáljuk még azokat a lehetőségeket is, amelyek segítségével könnyíthetnénk a lakók ügyintézését, gondolok itt az egyhelyben, egy időben történő több ügyfajta intézésére is. Reméljük, hogy egy év múlva további előrelepésekről számolhatunk be – hangsúlyozta Laczkó Szilvia, az Ügyfélszolgálat vezetője.



Vetési Imre (Dunakeszi Polgár)
Fotó: KesziPress

| Impresszum | Médiaajánlat | Jogi nyilatkozat | Közlemény |

© 2020 Dunakanyar Régió - Közéleti Újság Online Kiadása

Legfrissebb hírek

Nyiri István igazgató: a Dunakeszi Radnóti Miklós Gimnáziumban gyorsan sikerült az átállás a digitális oktatásra (2020. 03. 29.)Koronavírus: Amit a szájmaszk viseléséről tudni kell (2020. 03. 28.)343-ra nőtt a beazonosított koronavírus-fertőzöttek száma és elhunyt egy újabb idős beteg (2020. 03. 28.)Koronavírus: kórházban kezelnek egy dunakeszi férfit (2020. 03. 27.)Koronavírus: ózonos fertőtlenítőt kapott Vác (2020. 03. 27.)Koronavírus: szombattól kijárási korlátozás lép életbe (2020. 03. 27.)Dunakeszi: az Önkormányzat minden háziorvosi rendelőt fertőtlenítő hatású lámpával szerel fel (2020. 03. 26.)Koronavírus: szűrőkonténer a váci kórház főbejárata előtt (2020. 03. 26.)Koronavírus: Vácon a foglalások 99 százalékát lemondták (2020. 03. 25.)Koronavírus: Dunakeszin is összefogtak az idősemberek megsegítéséért (2020. 03. 25.)Európa 2020 - Az új remény dala, melynek egyik szerzője a váci Toldi Tamás (2020. 03. 24.)Kammerer Zoltán 42 évesen sem vonul vissza, készül a 2021-es olimpiára (2020. 03. 24.)Koronavírus: a DDC munkatársainak biztonsága az elsődleges (2020. 03. 24.)Koronavírus: részleges kijárási tilalom Sződligeten! (2020. 03. 24.)Kikapták egy nő kezéből telefonját - segítsen őket azonosítani! (2020. 03. 24.)
| Következő 15 |