2020. október 20. kedd - Vendel Dunakeszi | Göd | Fót | Szentendre | Sződliget | Vác | Verőce | Kismaros | Nagymaros | Zebegény | Szob
Címlap | Külföld | Belföld | Kultúra | Sport | Hirdetés | Ingatlan | Bulvár | A nap receptje


Lapjaink


Lapjainkat letöltheti itt!


Lapjainkat letöltheti itt!











Támogatóink








Magyarország felhőképe

Felhőkép

Menetrendek

» MÁV - ELVIRA
» VOLÁN
» MAHART


E-mail belépők

» Freemail
» Gmail


Linkek

» Femina
» Használtautó
» Benzinár kereső
» Útvonalterv
» Autópálya-matrica
» Központi Tudakozó
» Magyarország.hu
» Állások

2020. 01. 19.
Három éves a dunakeszi ügyfélszolgálat - személyesen 17 ezer, telefonon 31 ezer ügyfelet szolgáltak ki tavaly

2017-ben, az ügyfélszolgálat megnyitásakor még csak arra összpontosítottunk, hogy minőségi és egykapus szolgáltatást tudjunk nyújtani a lakosságnak. Fontos volt, hogy a bejelentett ügyekről visszajelzést kapjanak a polgárok, és a hivatalon belül nyomon követhessük az ügyeket. 2018-ban és 2019-ben viszont már komoly lépéseket tettünk az elektronikus ügyintézés területén – tájékoztatta a Dunakeszi Polgárt az ügyfélszolgálat vezetője.

Laczkó Szilvia szerint ezek a fontos kényelmi szolgáltatások az ügyfélkapuval rendelkező ügyfelek részére nyújtanak lehetőséget, akik otthonról, időt megtakarítva, kényelmesen intézhetik ügyeiket. A kezdeti e-papír szolgáltatást az ASP bevezetésével már számos űrlap egészítette ki az elmúlt évben.

Laczkó Szilvia, az ügyfélszolgálat vezetője

- Ennek következtében az ügyintézés jelentős része ma már az elektronikus csatornán történik. Az adóegyenleg elérhető az önkormányzati hivatali portálon is, mivel ez egy fontos információ a helyi adók tekintetében, hiszen az e-adó felületünk megszűnt, ezért ajánlott megismerni ezt a szolgáltatási felületet – tette hozzá.

A pozitív változások között sorolta a 2019-ben bevezetett Dunakeszi APP-ot, melyről a kátyúkat, vagy egyéb hibákat tartalmazó bejelentések közvetlenül az ügyfélszolgálatra érkeznek, és innen kerülnek az adott szakterületi back office irodákba. Az új, és hasznos applikációval újabb kommunikációs csatorna létesült a lakosság és az ügyfélszolgálat, az önkormányzat között.

Laczkó Szilviától azt is megtudhattuk, hogy az elmúlt évben több mint 17 000 ügyfél járt bent személyesen az ügyfélszolgálaton, akiknek átlagosan mindössze 4 perc 47 másodpercet kellett várakozniuk. A bejövő telefonhívások száma több mint 31 000 volt, e-mailben pedig majdnem 8000 megkeresés érkezett.

-  Az elmúlt három év alatt meghaladtuk az 50 ezres ügyfélszámot, ami azt jelenti, hogy Dunakeszi minden lakója akár egyszer megfordulhatott az ügyfélszolgálaton. Tavaly pl. a legtöbben, mintegy 6200 fő adóügyben keresett fel bennünket – adott betekintést az ügyfélszolgálat mindennapi életébe Laczkó Szilvia, aki érdeklődésünkre kifejtette: - Az emberek „természetesnek” tekintik, hogy kulturált környezetben, gyorsan intézhetik ügyeiket, hiszen ma már csak az emlékeikben él, hogy egykoron a hivatal irodái között bolyogva kerestek megoldást ügyeikre. Az új rendszer, a hivatalon belüli munkamegosztás bevált, aminek alkalmanként elismeréssel hangot is adnak, dicsérik az ügyfelek.

Az ügyfélszolgálat vezetője a lakossági pozitív visszajelzések között említést tette arról is, hogy a kulturált környezetnek, a gyerekek számára kialakított játszósaroknak köszönhetően a nyári tanítási szünetben legtöbben gyermekeikkel együtt jönnek ügyet intézni.

A közeljövő terveiről szólva kiemelte: - Az ASP szolgáltatás keretén belül folyamatosan bővül az önkormányzati hivatali portálon keresztül elérhető űrlapok fajtája. Az idei évben további szolgáltatásbővülésben gondolkodik a város vezetése, melyek között az egyik legfontosabb cél, hogy az adók és a különböző díjakat online is befizethessék. Vizsgáljuk még azokat a lehetőségeket is, amelyek segítségével könnyíthetnénk a lakók ügyintézését, gondolok itt az egyhelyben, egy időben történő több ügyfajta intézésére is. Reméljük, hogy egy év múlva további előrelepésekről számolhatunk be – hangsúlyozta Laczkó Szilvia, az Ügyfélszolgálat vezetője.



Vetési Imre (Dunakeszi Polgár)
Fotó: KesziPress

| Impresszum | Médiaajánlat | Jogi nyilatkozat | Közlemény |

© 2020 Dunakanyar Régió - Közéleti Újság Online Kiadása

Legfrissebb hírek

Este 10-től reggel fél 5-ig lezárják az M2-es M0-ás csomópontját (2020. 10. 20.)Pozitív lett Dióssi Csaba PCR-tesztje (2020. 10. 20.)Kedden adják át az idei Migazzi díjakat (2020. 10. 19.)Váchartyán: a közút és az intézmények felújítása után mini bölcsőde épül - 170 millió forint állami forrásból korszerűsödhettek a település intézményei (2020. 10. 19.)Ingyenes utazás Kajla útlevéllel az őszi szünetben is (2020. 10. 19.)Országos madárodú-kihelyezési program indul (2020. 10. 19.)Nagymaroson dedikálja vasárnap a róla szóló könyv utolsó részét Beer Miklós (2020. 10. 17.)A gödi Juhász Attila által irányított újHÁZ Centrum Magyarország tízedik alkalommal nyerte el a Magyar Brands díjat (2020. 10. 17.)Az országos rangsor előkelő 35. helyén a Dunakeszi Radnóti Miklós Gimnázium (2020. 10. 16.)Lélekmentő szabadtéri zenélés
Kétszázkilenc koncert - állami támogatással (2020. 10. 16.)
Dunakeszi: Koszorúzás lesz, beszéd és ünnepi műsor elmarad október 23-án (2020. 10. 16.)24 gólos vereség: Győri Audi ETO KC - Váci NKSE 43-19 (2020. 10. 15.)A Nemzeti vágtán Fekete Emma, Vácduka lovasa harmadik lett a kishuszár döntőben (2020. 10. 14.)Vác: október 23-án ünnepel a város és ünnepel a Fidesz-KDNP pártszövetség is (2020. 10. 14.)Csatornaépítés és zöldfelület védelme a dunakeszi Tóvárosban (2020. 10. 14.)
| Következő 15 |