2024. április 20. szombat - Konrád, Tivadar Dunakeszi | Göd | Fót | Szentendre | Sződliget | Vác | Verőce | Kismaros | Nagymaros | Zebegény | Szob
Címlap | Külföld | Belföld | Kultúra | Sport | Hirdetés | Ingatlan | Bulvár | A nap receptje


Lapjaink

Lapjainkat letöltheti itt!

Lapjainkat letöltheti itt!











Támogatóink








Magyarország felhőképe

Felhőkép

Menetrendek

» MÁV - ELVIRA
» VOLÁN
» MAHART


E-mail belépők

» Freemail
» Gmail


Linkek

» Femina
» Használtautó
» Benzinár kereső
» Útvonalterv
» Autópálya-matrica
» Központi Tudakozó
» Magyarország.hu
» Állások

2020. 12. 17.
Kormányablak nyílik Dunakeszin

A felújított MÁV Nagyállomás épületében és a hozzáépített modern épületszárnyban mikor kezdi meg működését az újonnan megnyíló Kormányablak? – kérdeztük Imre Zsolttól, a Dunakeszi Járási Hivatal vezetőjétől.

- A műszaki átadás megtörtént, ezzel a kivitelezés szakasza lezárult. Az irodabútorok megérkeztek, jelenleg a beszerelésük zajlik. Reményeink szerint 2021. januárban már az új Kormányablakban tudjuk fogadni az ügyfeleket. Fontos változás lesz, hogy az új Kormányablak átveszi a Bajcsy-Zsilinszky úton működő okmányiroda funkcióját, januártól már a Verseny utcai irodákban intézhetik ügyeiket a polgárok. Az okmányiroda épülete pedig visszakerül az önkormányzat működtetésébe.

- Milyen új szolgáltatásokkal bővül a Hivatal működése a fejlesztésnek köszönhetően?

- Az állampolgároknak az államról alkotott képét, véleményét alapvetően meghatározza az, amikor ügyeik intézése során kapcsolatba kerülnek az állammal, és ez által képet alkotnak annak működéséről, társadalmi kapcsolatairól. Az ügyfelek kívánsága és egyben jogos elvárása is, hogy ügyeiket hatékonyan, gyorsan és egyszerűen intézhessék, és ebben a közigazgatási eljárás által az állam segítséget nyújtson számukra.

A Kormányablak létrejöttével a polgároknak nem kell több helyre elmenniük, és többféle ügyfélfogadási rendhez igazodniuk. Mindent egy helyen intézhetnek. Az állampolgárok a Kormányablakokban jelenleg több mint 2500 féle ügykört intézhetnek, kezdeményezhetnek, illetve kaphatnak tájékoztatást az eljárás menetéről.

Jelenleg a legjellemzőbb ügycsoportok a személyi igazolvánnyal, a jármű nyilvántartással, és a vezetői engedéllyel kapcsolatos feladatok, a Kormányablakok hatáskörébe tartozó, illetve abba nem tartozó ügyekben tájékoztatás nyújtása, továbbá a lakcímigazolvánnyal és a családtámogatással kapcsolatos feladatok.

Mindezeken túl januártól az Államkincstár, és reményeink szerint már a közeljövőben a NAV kirendeltséggel is bővül a szolgáltatások köre.

Imre Zsolt hivatalvezető

- Értesüléseink szerint 2021 második felében adják át a MÁV Nagyállomás szomszédságában a Dunakeszi Járási Hivatal épülő törzsépületét. Milyen funkciókat kap a több emeletes intézmény?

- Jelenleg kiemelt kormányzati beruházás keretében a Pest Megyei Kormányhivatal gondozásában és finanszírozásában történik a Dunakeszi Járási Hivatal Törzshivatali épületének kivitelezése. Várhatóan a nyár közepére elkészülő épületben az elképzelések szerint a Dunakeszi Járási Hivatal törzshivatali osztályai mellett helyet kapna a Pest Megyei Kormányhivatal Földhivatali Főosztályának dunakeszi osztálya is, valamint az Építéshatósági Főosztály Dunakeszi Kirendeltsége is.

 - A nagy volumenű fejlesztéseknek és beruházásoknak köszönhetően hosszú távon megoldódik az ügyfelek igényes kiszolgálása a város kormányzati negyedébe koncentrált Dunakeszi Járási Hivatalban?

- Határozottan mondhatom, hogy igen. A Kormányablak és a Törzshivatal új épületének átadásával egy olyan, minden igény kielégítő, kormányzati negyed jön létre, amely méltó módon fogja kiszolgálni Dunakeszi város és vonzáskörzetének lakóit, közigazgatási ügyeiket intézni kívánó polgárait. 



Vetési Imre (Dunakanyar Régió)
Fotó: KesziPress

| Impresszum | Médiaajánlat | Jogi nyilatkozat | Közlemény |

© 2024 Dunakanyar Régió - Közéleti Újság Online Kiadása

Legfrissebb hírek

| Következő 15 |